בלאט 4 פון 4

געשריבן: מיטוואך אוגוסט 14, 2019 12:02 pm
דורך איך שיהיה
איינער קען העלפן ביטע
אז מען שלאפט יא איין גרינגערהייט אבער מען וועקט זיך אויף גאר פריה פארטאגס נישט קענענדיג פארזעצן די שלאף בשום אופן און למעשה איז מען מיד א גאנצן טאג.

געשריבן: מיטוואך אוגוסט 14, 2019 12:04 pm
דורך לעגאו מענטשעלע
איך שיהיה האט געשריבן:איינער קען העלפן ביטע
אז מען שלאפט יא איין גרינגערהייט אבער מען וועקט זיך אויף גאר פריה פארטאגס נישט קענענדיג פארזעצן די שלאף בשום אופן און למעשה איז מען מיד א גאנצן טאג.

שטיי אויף און כאפ א דרימל נאכמיטאג... שוין געטון עטליכע מאל.

געשריבן: מיטוואך אוגוסט 14, 2019 12:04 pm
דורך nmi
לעכטל האט געשריבן:
יום זה מכובד האט געשריבן:
nmi האט געשריבן:וואס איז טאקע די מעשה מיט מעלאוטשו. דאס מאכט פראבלעמען ביים אויפשטיין?

איך ווייס נישט גענוי, אבער אויב מ'נעמט א גרויסע שטיקל איז עס משפיע אויף אסאך שעות.

לדעתי איז עס נישט משפיע אויפן טאג, מעלאוטשו איז א געוואוסע ווייטעמין וואס די גוף פראדאס מילא דערפין, למשל 1000 אדער 2000 מיליגראם, עס הייבט אן צו 'שפראצן' די ווייטעמין אין גוף ווען עס ווערט טינקל (און נאך פאקטארן), אויב מען איז אויסגעשטעלט צו לעכטיגקייט ארבעט עס נישט גוט, און דאס איז מסתמה די סיבה פארוואס היינטיגע צייט איז דא אסאך פראבלעמען מיט איינשלאפן ווייל עס איז דא לעקטער און ס'איז לעכטיג ביז... אויך סקרינס, סעלפון, וכדו' רידאָסט די מאס פון מילטאנען.
הכלל: די מילטאנען וואס מען נעמט איז נאר 3 - 5 און אפילו 10 מיליגראם וואס איז גארנישט אנטקעגן די מאס וואס א מענטש דארף האבן צו שלאפן, דאס גיבט נאר א 'שטיפ' אז ס'זאל זיך פראדאסן נאך, איינמאל עס ווערט לעכטיג הייבט עס אן צו אויסוועפען.
סא איר דארפט נישט מורא האבן אז די 10 מילי וועט אייך מאכן מיד די נעקסטע טאג, ווען איר שלאפט בעצם מיט 1000 מילי...

מיין שאלה איז אז אויב איך וויל שלאפן למשל נאר 4-5 שעה דעי נאכט, וועל איך האבן א הארד טיים אויפצושטיין?

געשריבן: מיטוואך אוגוסט 14, 2019 5:59 pm
דורך לעכטל
nmi האט געשריבן:
לעכטל האט געשריבן:
יום זה מכובד האט געשריבן:
nmi האט געשריבן:וואס איז טאקע די מעשה מיט מעלאוטשו. דאס מאכט פראבלעמען ביים אויפשטיין?

איך ווייס נישט גענוי, אבער אויב מ'נעמט א גרויסע שטיקל איז עס משפיע אויף אסאך שעות.

לדעתי איז עס נישט משפיע אויפן טאג, מעלאוטשו איז א געוואוסע ווייטעמין וואס די גוף פראדאס מילא דערפין, למשל 1000 אדער 2000 מיליגראם, עס הייבט אן צו 'שפראצן' די ווייטעמין אין גוף ווען עס ווערט טינקל (און נאך פאקטארן), אויב מען איז אויסגעשטעלט צו לעכטיגקייט ארבעט עס נישט גוט, און דאס איז מסתמה די סיבה פארוואס היינטיגע צייט איז דא אסאך פראבלעמען מיט איינשלאפן ווייל עס איז דא לעקטער און ס'איז לעכטיג ביז... אויך סקרינס, סעלפון, וכדו' רידאָסט די מאס פון מילטאנען.
הכלל: די מילטאנען וואס מען נעמט איז נאר 3 - 5 און אפילו 10 מיליגראם וואס איז גארנישט אנטקעגן די מאס וואס א מענטש דארף האבן צו שלאפן, דאס גיבט נאר א 'שטיפ' אז ס'זאל זיך פראדאסן נאך, איינמאל עס ווערט לעכטיג הייבט עס אן צו אויסוועפען.
סא איר דארפט נישט מורא האבן אז די 10 מילי וועט אייך מאכן מיד די נעקסטע טאג, ווען איר שלאפט בעצם מיט 1000 מילי...

מיין שאלה איז אז אויב איך וויל שלאפן למשל נאר 4-5 שעה דעי נאכט, וועל איך האבן א הארד טיים ?

איך האלט אז נישט, (בפרט אויס איר רעדט פון 3 מילי)
אבער עס האט אויך צו טוהן מיט וועלעכע סארט מענטש (איך וואלט גענומען פאר 4 שעה אויס איך פיל אז איך דארף עס) אזוי אויך איז דא מענטשן וואס האבן א 'הארד טיים אויפצושטיין' אפילו זיי נעמען גארנישט, און אויך נאל 8 שעה שלאף...! :?